Zodra een organisatie bij ons aangeeft gebruik te willen maken van een webshopomgeving, richten wij een eigen webportal in die exclusief is afgestemd op dat bedrijf. De contactpersonen die toegang krijgen, ontvangen van ons een e-mail met een link waarmee zij een wachtwoord kunnen aanmaken. Dat wachtwoord is, samen met het opgegeven e-mailadres, nodig om in te loggen op webshop.socia.nl.
Na het inloggen komt de gebruiker direct in de eigen, afgeschermde omgeving met het afgesproken assortiment. Is de e-mail met inloggegevens niet ontvangen of werkt de link niet? Dan kan er contact worden opgenomen met onze klantenservice of met de accountmanager van het betreffende bedrijf.

Let op: na meerdere mislukte inlogpogingen wordt het IP-adres tijdelijk geblokkeerd. Dat gebeurt ter beveiliging, bijvoorbeeld na twee keer een verkeerd wachtwoord invoeren. In dat geval kunnen wij helpen met het deblokkeren van het IP-adres. Neem hiervoor contact op met de klantenservice of de accountmanager.

Op de inlogpagina van de webportal staat onder de invulvelden de link ‘Wachtwoord vergeten’. Na het invullen van het geregistreerde e-mailadres wordt automatisch een e-mail verstuurd met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Is de e-mail niet binnen enkele minuten ontvangen? Dan is het raadzaam om eerst de spam- of ongewenste mailbox te controleren. Komt er na 10 minuten nog niets binnen? Neem dan contact op met de klantenservice of met de accountmanager.

Het assortiment binnen de webportal is vooraf afgestemd met de organisatie. Als er behoefte is aan een specifiek product dat (nog) niet zichtbaar is, kan dit worden besproken met de accountmanager. In overleg kunnen we het gewenste product toevoegen aan de omgeving, zodat het alsnog eenvoudig besteld kan worden via de portal.

De levertijd is afhankelijk van het type product. Voor standaardproducten geldt meestal een levertijd van 4 tot 5 werkdagen. Voor maatwerk of minder gangbare artikelen kan dit langer duren.

Bij vragen over specifieke levertijden adviseren we om contact op te nemen met jouw accountmanager.

Na het plaatsen van een bestelling wordt automatisch een orderbevestiging verstuurd naar het e-mailadres van de gebruiker die is ingelogd. Deze bevestiging is ook terug te vinden in de webportal onder ‘Mijn bestellingen’.

Let op: het kan gebeuren dat de bevestiging in de spamfolder terechtkomt. Is er helemaal geen bevestiging ontvangen? Dan kan de accountmanager nagaan of de bestelling correct is verwerkt.

Voor vragen over bestellingen, toegang tot de webportal, het assortiment of technische problemen, kan er contact worden opgenomen met de eigen accountmanager. Daarnaast is onze klantenservice bereikbaar voor ondersteuning of het doorzetten van technische meldingen.

De webportal wordt in samenwerking met de klant ingericht en afgestemd op de behoeften van de organisatie. Als er functionaliteiten ontbreken of aanvullende wensen zijn, kan dit worden doorgegeven aan jouw accountmanager.

Socia staat open voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten op basis van klantvragen. In de praktijk blijkt vaak dat meerdere klanten baat hebben bij dergelijke uitbreidingen, waardoor nieuwe functies structureel kunnen worden toegevoegd aan de portal.

Wanneer een bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace-link. Dit geldt dus alleen voor bestellingen die direct vanuit het magazijn van Socia verzonden zijn. Als je geen verzendinformatie gekregen hebt, kun je contact opnemen met jouw accountmanager voor de actuele status van de levering.

Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om in de webportal de actuele voorraadstatus van producten in te zien. Voor specifieke vragen over de voorraad kun je contact opnemen met jouw accountmanager.